lördag 15 februari 2014

FULLSATT - FESTLIGT - FANTASTISKT - FRIDASKOLANS KABARE GÖR SUCCE IGEN!!





















140213        20.00            HEBETEATERN              FULLSATT         SORL     FÖRVÄNTAN
OCH SÅ DRAR DET IGÅNG                 ÅR 8 STÅR FÖR HUVUDROLLERNA
ÅR 6 STÖTTAR MED DANS          

Och eftersom det återigen blir en formidabel succé så frågar jag mig mycket ödmjukt:
Kunde jag dansa på en scen när jag var fjorton år? NEJ
Kunde jag sjunga på en scen när jag var fjorton år? NEJ
Kunde jag stå på på en scen och prata inför 400 i publiken när jag var fjorton år? NEJ
Vågande jag spela teater när jag var fjorton år? NEJ
Kunde jag spela instrument när jag var fjorton år? NEJ

Kanske vågade eller kunde jag inte göra ovanstående saker beroende på att jag själv inte var intresserad eller hade tillräckliga förmågor. Fast det troliga var nog att jag aldrig gavs chansen att just få försöka. Fast det får eleverna på Frida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar